Wyborczy Top Model
Dziewczyny trafiły na plakat wyborczy PiS. Niezawodny prezes partii mówił o nich jak seksista. Bo co to za kwalifikacje, że kandydatki są ,,młode i ładne”? Żadne. Młodość i uroda to miła rzecz, ale nie w parlamencie, tylko w pokazach mody i podobnych widowiskach i w ogóle w życiu. Choć też bez przesady. Uroda i młodość kiedyś się kończą, zostają realne osiągnięcia, albo nic.
Niedawno oglądałem rozmowę z jedną z tych ,,aniołków”. Kaczyńskiego. Nie miała nic do powiedzenia poza sloganami. Kluzik-Rostkowska ostrzegła, że po wyborach, kiedy plakat rozmoknie w jesiennym deszczu, partia o nich zapomni. Wie, co mówi, bo przeżyła to sama po kampanii prezydenckiej.
Pytanie jest jedno: czy tak młode osoby partie powinny wpisywać na listy wyborcze? Dotyczy to oczywiście nie tylko PiSu. Zgadzam się z prof. Kolarską-Bobińską: najpierw trzeba zdobyć ostrogi na szczeblu samorządu lub w organizacjach społecznych.
W demokracji możliwości zdobywania takich szlifów jest mnóstwo. Ale kandydat, a zwłaszcza poseł czy posłanka ledwo po dwudziestce to nieporozumienie i swoiste oszustwo wyborców. Mogą się zdarzyć wyjątki, jak w każdej innej dziedzinie, ale pozostaną właśnie wyjątkami.
Moim zdaniem nie da się być w tak młodym wieku kompetentnym parlamentarzystą. Nie będę się bawił w sugerowanie, od ilu lat można startować. Jednak wydaje mi się, że bez dziesięcioletniego terminowania w polityce nie ma o czym mówić.
Jestem za otwieraniem wszelkich ścieżek kariery przed bardzo młodymi, lecz w polityce niech się ona rozwija stopniowo i wolniej niż np. w biznesie. Tylko kultura i nauka, rozrywka, sport nie muszą tego przestrzegać.
Jeśli tak narzekamy, że nasza ,,klasa polityczna” jest beznadziejna, to między innymi dlatego, że niewielu jej członków/członkiń ten warunek terminowania spełnia. Media powinny śledzić ewentualne posłowanie młodych i ładnych, by wystawić im oceny w odpowiednim czasie. Ku przestrodze i rozliczeniu sztabów wyborczych. ,,Młode i ładne” tak naprawdę są cynicznie wykorzystywane politycznie przez ,,starych i brzydkich”. Obleśne.
XXXX
Polonia-Sawa, dzięki za wyrazy ubolewania, ale szlachta żydowska jak najbardziej istniała, są herbarze. Co do Levara, to dzik, jaki jest każdy widzi, ale na jego prowokacje niestety wielu się nabiera. Alex, no tak, lecz tu nie chodzi o błąd tak zwanego ahistoryzmu, lecz o implikacje polityczne tu i teraz, co wychwycili Parker 19.43, Kartka z Podróży 17.55, zyks 14.17, Lex 13.15, Slawczan 10.38. Z dystansu, opinia o Rostowskim zbyt radykalna, myślę, że jego ,,wojna” była wypowiedzią jak najbardziej kontrolwaną i polityczną i to w słusznym kierunku’ aby walczyć o euro. Rem – no z tym określeniem posła Libickiego to też przesolenie, zupełnie mi z nim nie po drodze, jednak odejście z PiS świadczy, że potrafi być racjonalny. Torlin – obrona Kraszewskiego godna pochwały, lecz Varga to jednak pisarz, a nie historyk literatury czy kultury.
Komentarze
Szanowny Gospodarzu, a Krzysztof Kamil Baczynski byl mlody i co, przeszedl do historii. Mysle, ze przebiegla strategia prezesa tymi chadza drogami. Mlode, niedoswiadczone, na razie seksy(czy prezes wie co to znaczy seksy to inna sprawa) a potem moze cos sie z tych nieopierzonych cos dla prezesa wykluje, jakas nowa Kluzik, albo Szczypinska. Oj prezes wie, tzn policzyl, ze w Polsce jest duzo mlodych, wiec sobie wykalkulowal: a niech sobie oni popijaja piwko i ogladaja na internecie porno(ciekawe, czy prezes kiedys widzial porno), ale jak zobacza , ze takie lalunie mnie chwala, to moze ci mlodzi powala troche konia przed ekrane PISu ,a potem zaglosuja na mnie.
Nie taki glupi ten prezes
p Szostkiewicz jak zwykle nic krytycznego o PO mimo wczorajszej ustawy. gazeta Polityka w PRL była organem PZPR, czyim teraz organem?
Rozum, Panie Redaktorze, nie zawsze idzie z wiekiem i na odwrot. Nie wiem, jak jest z tym w zyciu politycznym w Polsce, ale sledze kampanie przedwyborcza w Partii Republikanskiej. Mamy wiec dwie nawiedzone panie (nie wiadomo dokladnie, ktora z nich jest bardziej inteligentna) przebijajace sie swoimi wypowiedziami w sprawach naukowo-ekonomicznym. Prorokini z Minnesoty, Michele B. zarzucila ostanio szczepionce HSV (szczepionka przeciw rakowi szyjki macicy) wywolywanie niedorozwoju umyslowego u osob u ktorych te szczepionke uzyto. Przeczytalem gdzies, ze debaty przedwyborcze w TV powinny byc poprzedzone badaniami IQ u dyskutantow. Ktos inny zareplikowal, ze gdyby zastosowano te metode, to nie byloby zadnych debat, bo nikt by nie przeszedl kwalifikacji wsepnych. Ale to chyba wrazenie uniwesalne, prawdziwe pod kazda szerokoscia geograficzna.
Pozdrawiam
Właściwie nic dodać nic ująć. Puenta artykułu świetna. Coraz bardziej widać brak w sztabie wyborczym PiS-u Kamińskiego. Bielana i Kluzik-Rostkowskiej. Ta ostatnia mogła sobie list do Poręby darować. I bez tego wiadomo, że nie może ona przeboleć wyrzucenia z PiS-u i obciążenia jej winą za przegraną prezesa w wyborach prezydenckich.
Osobiście życzę PiS-owi wynik\u poniżej 20 %, a tym samym sobie i współobywatelom uwolnienia się od perspektywy powrotu IV RP. Z dwóch powodów: bo byłby to powrót do piekła powszechnej podejrzliwości i afer politycznych oraz odebrania rządowi alibi, jakim jest straszenie PiS-em. Musiałby w końcu zabrać się do rządzenia, a nie tylko administrowania.
A ja się zastanawiam dlaczego jeszcze nikt nie zwrócił uwagi że te panienki,które zastąpiły przy Prezesie ochroniarzy i panów w ciemnych garniturach, wyglądają jak hostessy.Natomiast zdjęcia z bilbordów są kopią stron z katalogów wysyłkowych.
@antykomunizm antynazizm (21.23 dnia 17.09), a ty gdzie czytałeś te ustawę, że piszesz jakbyś ją znał lub przynajmniej współtworzył. Uważam, że ciemny lud nie powinien znać stanowiska negocjacyjnego przed jego zakończeniem i to jest chyba treścia ustawy. Jeśli jest to zamach na wolność słowa, to Pan Prezydent ją zawetuje albo przynajmniej wyśle do TK i po sprawie.
Czesław R. 😀
Co do tych dziewczynek, to trzeba mieć nadzieję, że proboszczowie na mszach porannych oświecą swoje owieczki, by nie głosowały na sikuty! Mam nadzieję, że ciemny lud, tak do końca nie jest ciemny!!. Pozdrawiam, Czesław R. 😀
Tak w formie ciekawostki, dla ludzi o poglądach lewicowych
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-czesi-demonstruja-przeciw-romom-na-polnocy-kraju,nId,360158
Kasia Tusk pokazuję nogi i pupę. Cały majątek po ojcu.
http://uroda.onet.pl/fotogalerie/kasia-tusk-sposob-na-czerwone-spodnie,4842695,10280342,galeria-maly.html
Katarzyna
2011-09-17 o godz. 22:59
Kaczyński jak Muamar Kadaffi woli młode i waleczne panienki. Taka waleczna panienka przez Prezesa niejednokrotnie sprawdzona, jak nic potrafi ustrzelić z łuku kawkę w locie, z procy ze stu metrów trafić we flaszkę , czy wygrać wyścig do Sejmu w kapsle … Nie mówiąc już o karate kids co trenuje się z bratem.
Poza tym , co by Ojciec Dyrektor powiedział gdyby Prezes postawił na młodych chłopców.
Internauci już pokazali kto naprawdę kryje się za „ładnymi buziami” PiS-u:
http://mojapolskadomowa.blox.pl/2011/09/W-przesmiewczym-stylu.html
Po północy czar pryśnie: karoca stanie się dynią, woźnica kotem, a konie myszami.
Tak samo w PiS: po wyborach te ładne panie zamienią się w Sobeckie i Kempy…
(tak napisał pewien bystrzak w komentarzu GW, i ja mu wierzę).
Skapcanial nam Pan Redaktor, oj skapcanial… Doglebnie, powaznie, analitycznie i refleksyjnie, a o czym ? Ze ladne dupy zgarnia Prezio ? To jest show, lud sie bawi, Prezio wie, ale Pan Redaktor jak „pogrzebalnik”… Lugowska swieci narzadem mowy, jak reflektor, kobitki podkasaly sie jak mogly, a Pan Redaktor Requiem im podgrywa. Bibliografie do mojego wywodu masz tu: http://kleofas.blogspot.com/2011/09/harem-prezia.html
Dziewczynami z plakatu , ja bym się nie przejmował, bo wybory to wolna gra, a ane wcale nie muszą wejść do sejmu. A jesli wejdą, to ze wzdględu na to, że kandydując ,spełniają one reguły demokracj/każdemu dorosłemu obywatelowi wolno kandydować/- to jako oczywiście zwolennicy tego systemu- powinniśmy to tylko uszanować.
Po drugie, niestrawne jest podpieranie się opiniami pani Kluzik-Rostkowskiej, gdyż po tym co ona zrobiła/zostwiła ludzi , którzy ufając jej złamali sobie karierę/- jako opiniodawca- jest zupełnie niewiarygodna…
Po trzecie-PiS ma prawo prowadzić politykę, jaką jemu się podoba i nie ma w tym nic nagannego, dopóki jest zgodne z regułami gry , oraz nie łamie przepisów prawa.
O wiele bardziej nieprzyzwoicie zachowała się „Polityka”, która w czasie kampanii zorganizował plebiscyt na najlepszegi i najgorszego posła – namaszczając lu napiętnując byłych już posłów według własnego widzimisię.To jawna ingerencja w proces wyborczy, i ewidentne zrównanie się z praktykami „Radia Maryja” w poprzednich kampaniach wyborczych.
Stygmatyzowanie kandydatów na przyszłych posłów tak, młode kobiety na posłanki nie…
Sebastian
P.S.
Nie jestem szwolennikiem PiS-u, tylko zasad.
A stara prawica trzyma się mocno http://do-sejmu.pl/2011/09/18/chrzanowski-popral-pjn/
Widac ze Pis chce dobrze wygladac ?
Pomylila sie biedakom reklama kremu z reklama parti politycznej ,
coz nie pierwsza pomylka pisu .
Salute
ps.
Herby Zydowskie .
To sa szlachcice Zydowscy podniecieni do szlachestwa niejako przez nasze spoleczenstwo/naszego krola,europejskich wladcow / ,nie zas wewnetrzna sprawa samego spoleczenstwa zydowskiego ?…
Chyba po opuszczeniu Palestyny nie bylo juz krolow zydowskich ?
Chyba mowimy o dwoch roznych rzeczach ..
Z tego, co przeczytaliśmy dotychczas, widać wyraźnie, że PPPP (Publicysta Propagandy Prorządowej „Polityki”) ma pełną świadomość kierunku, w jakim powinna dążyć opozycja, aby po odrzuceniu formuły niezadowolenia z władzy dążyć ku formule satysfakcji z rządu, Stanisław Stanuch.
Z dwojga możliwości – jeśli już – wolę popatrzeć na pannę Ługowską niż oglądać i słuchać p. Kempę np.
A kto wie, może panna Ługowska ma coś do powiedzenia (mimo młodego wieku ) ?
W takiej sytuacji przyjemnosć byłaby podwójna. 🙂
A ja uważam ogłoszenie wyników plebiscytu „Polityki” pod koniec kadencji jako coś wielce właściwego. należy docenić najlepszych posłów i wskazać najgorszych.
Nie jest winą „Polityki”, że najlepszym nie jest przedstawiciel PiS, a najgorszym – owszem. Politycy powinni wiedzieć, że są oceniani nie tylko przez poszczególnych wyborców, ale i przez media, a oceny mogą mieć wpływ na wyniki wyborcze.
Nie tylko stara prawica trzyma się mocno.Mocno się trzyma cała elita tzw „klasy politycznej”. Zupełnie jak w starym dowcipie gdy chcący schlebiac starej damie powiedział jej ,że świetnie się trzyma a w odwecie usłyszał ,że owszem lecz puscic się już nie może.Oni też puscic się już nie mogą.Powody takich zachowań to temat na oddzielną rozprawkę.Poseł Martyniuk wyjątkiem potwierdzającym regułę.
W tym stanie rzeczy promowanie celebrytów,
młodych blondynek,zapoznanych sportowców
i nawet rodzicieli celebrytów ma uzasadnienie.
Mogą byc atrakcyjni dla „mięsa wyborczego”,w sejmie nie sprawią kłopotu głosując karnie wg instrukcji elity oraz ,co też nie bez znaczenia,
prawdopodobieństwo znalezienia wśród nich ojcobójców jest bliskie zeru.Tym procederem posługują się wszystkie nasze partie polityczne.
Demokrację uprawianą w naszym kraju nazywa L.Talmon „demokracją totalitarną”. Warto przeczytac to hasło w Wikipedii.Pocieszeniem może byc ,że nie jesteśmy unikalni w tym szalbierstwie.
Jednych cieszą a innych wku..ją usilne wysiłki publicystyczne dla wykazania ,że niektóre elity są mniej szalbierskie a niektóre więcej.
„XXXX Okaleczony świat
Dyskusja między PIRS, TO, Parkerem, Jacobskym (obrazki z granicy super), Kartką z P. i in. ? nieco surrealna (zwłaszcza wątek ,,koszenia??) ale wciągnęła mnie; wyznam, że z kilkoma wyjątkami nie spodziewam się po wpisach niczego ciekawego, a zwłaszcza miłego i kulturalnego”
Ciekawe dziennikarstwo kosztuje pieniążki. I za talenta pisarskie (coby nie przynudzać) i za treść (żeby dać czytelnikom świeże danie na talerzu, coś, czego jeszcze nie jedli, a nie siedem razy cofające się cofki).
Nie mnie styl osądzać. Ale wpis Gospodarza na temat zamachów z 11 września nic nowego mi nie powiedział. Nie zapłaciłem ani grosza za przywilej przeczytania literek Gospodarzowego wpisu, więc buzi nie drę.
Tyle w temacie szczerych wyznań Gospodarza na temat Jego oczekiwań.
Teraz wypada po chrześcijańsku podsunąc drugi policzek i napisać, oczywiście za friko, coś ciekawego, nieprawdaż?
Może o jednej z najpopularniejszych, bo bardzo ładnych i bardzo medialnych głównych ekonomistek banku w USA, która w wywiadzie telewizyjnym POKAZANYM TYLKO RAZ opowiadała jak wyglądała ewakuacja wewnętrznymi klatkami schodowymi jednej z wież WTC? Ewakuacja, w której sama uczestniczyła, gdyż brała udział w jakiejś nasiadówce w tymże budynku? I o tym, że jej relacja jako jedyna mi znana zawierała opisy spychania i tratowania się ludzi, włącznie ze spychaniem i tratowaniem osoby na wózku inwalidzkim?
Wszystkie inne relacje mówiły tylko o super-bohaterstwie Amerykanów.
Albo o wywiadzie radiowym w jednym ze znanych programów polonijnych, podczas którego rozentuzjazmowany „redaktor” (były wuefista z Polski zamieniony na sprzedawcę nieruchomości zamieniony na radiowego „redaktora”) i kipiący wtedy planami zorganizowania „parady naszych polskich, powracajaących z Iraku chłopców” odebrał na antenie radiowej telefon matki amerykańskiego żołnierza, relatywnie świeżych imigrantów z Polski?
Matka podała nazwę jednostki, ale świat jest mały, więc nie powtórzę.
Łamiacym się głosem powtórzyła na antenie słowa syna usłyszane w czasie ostatniej z nim rozmowy telefonicznej. „Mamo, nie wiem czy Pan Bóg wybaczy nam to, co tu robimy.”
Lub tez o samochodach policyjnych pilotujących na sygnale, wieczorem 11-go przez miasto inżynierów z firmy, której urządzenia komunikacyjne i lokacyjne pogrzebane zostały wraz ze strażakami i z policjantami w ruinach WTC i w dużej mierze ich sygnały były niesłyszalne? A wzywanych ze swoich domów w nigdy nie znanym w tejże firmie trybie alarmowym aby przez noc zbudować nową i całkiem specjalną antenę, którą rano 12-go dostarczono firmowym samolotem szefa do NY i z dźwigu zawieszono nad gruzowiskiem mając nadzieję, że coś się jednak usłyszy?
O powołanym natychmiast w pewnej firmie zespole kryzysowym, który miał za zadanie odpowiedzieć wcale nie żartującemu gronu wojskowych, policjantów, strażaków i polityków dlaczego łączność w dużej mierze zapewniana przez tę firmę w NY tak szybko i kompletnie wysiadła?
I co firma ta ma zamiar zrobić aby NATYCHMIAST poprawić odpornośc swojej sieci na terenie reszty kraju?
A toć te panienki z reklamówki to tylko wersja demo. Jak w kawale o Gatesie w piekle.
Niezawodny gospodarz pisze o NIM :
„Niezawodny prezes partii mówił o nich jak seksista.” z punktu widzenia
zootechnicznego użyłbym sformułowania sekser, w zasadzie te kobity mają znosić jaja (posługiwać partii) oraz gdakać (vide p.posłanka coś tam coś tam, czy inne). Zdobywanie szlifów, obycie zawodowe i różne takie w tym przypadku nie ma znaczenia.
Zatrudnienie „sierot smoleńskich”, popłuczyn aparatu represji (ach! ten gapa-wąsik) i tego typu wynalazków co wspomniane pannice, ma służyć degrengoladzie państwa przez nast. 4 lata.
Kolejne cztery lata buksowania w miejscu na koszt podatnika.
Zemsta jest rozkoszą i jedynym kierunkiem działania prezesa.
Aha! plus klan Gosiewskich gratis.
A ja przyznam Panu Redaktorowi rację. Bo owszem, rozum z wiekiem nie zawsze w parze chodzą, ale w pracy poselskiej jest jeszcze jeden ważny element, którego dwudziestolatek będzie miał niewiele: doświadczenie.
Taka osoba, o ile jest studentem, to nigdy nie pracowała na własny rachunek, pieniądze biorą się „od rodziców”, wiedza z pierwszych kilku semestrów jest póki co dość ogólna i niesamodzielna (projekty badawcze, bardziej zaawansowane ćwiczenia czy wreszcie praca licencjackie i magisterskie to dopiero przyszłość dla nich), nie mieszkała na „własnym” (do matury pewnie u rodziców, a na studiach akademik ,wynajmowany pokój albo stancja), nie miała rachunku na własne nazwisko (może poza abonamentem na telefon).
Jeśli na studia nie poszła, tylko poszła ścieżką zawodową (technikum, liceum profilowane itp.), to pracuje od kilku lat max, o ile od razu jej się coś udało dorwać. No i raczej na dole drabiny, a nie jako brygadier czy wręcz właściciel jakiegoś zakładu (oczywiście są wyjątki, ale potwierdzają regułę).
Oprócz tego, generalnie, dwudziestolatek raczej nie ma jeszcze ogólnie rozumianego doświadczenia życiowego, np. rodzicielstwa, kilku(nasto)letniego doświadczenia zawodowego, wiedzy wynikającej z szerszej perspektywy, którą zdobywa się właśnie poprzez wieloletnie zajmowanie się daną tematyką, ubiegania się o kredyt (i spłacania go), kupowanie mieszkania, samochodu itd. Taka osoba po prostu jeszcze stosunkowo mało wie o życiu i ma poprzez to węższą perspektywę.
I żeby było jasne – ja sama jestem niewiele starsza od tych dwudziestolatków. I mimo magistra i dwóch kolejnych tytułów w perspektywie rocznej, doświadczenia zawodowego, kilkuletniego pobytu za granicą (studia, staże i praca), 3 obcych języków (płynnie) i sporego zainteresowania, zaangażowania i fachowej wiedzy z tematyki państwowo-europejskiej nie uważam, że bym w tej chwili była merytorycznie gotowa, żeby zostać posłanką. Brakuje mi jeszcze kilku lat doświadczenia, rozeznania się, wyrobienia sobie nazwiska i dobrej opinii w „realnym” świecie, zanim bym w ogóle poszła w politykę.
polo pisze:
2011-09-18 o godz. 10:18
Zdumiewa mnie bezrefleksyjność i naiwność „wybrańców narodu” , których grzmiące słowa o niepodległości i suwerenności kraju przeczą czynom…
Wybrani w wolnych, demokratycznych wyborach, w zamian za poparcie swoich prywatnych karier politycznych, składają los tegoż Narodu w ręce przedstawicieli obcego Państwa, mającego własne interesy geopolityczne……
Głupota, bezmyślność, brak wiedzy historycznej?
Czy po prostu zwykła prywata?
Po drugiej stronie też są ludzie, z własnymi ambicjami. Ich oddanie wierze nie musi być jedyną cechą. Co z ich prywatnymi ambicjami, realizowanymi rękami naszych wybrańców?
Efekty działania widać po pracach Komisji Majątkowej….
PS Szlachta zydowska:
W XVII wieku kwitl proceder, zgodnie z ktorym, zubozala szlachta herbowa sprzedawala (albo, jezeli ktos woli, adoptowala) niektorym nowobogackim prawo do uzywania herbu. Uszlachcano rowniez neofitow zydowskich, glownie w XVIII w. Nawet wtedy, prawo noszenia pewnych ubiorow (strojenie sie?) i obiektow wladzy (karabela i bron jako taka) bylo kuszace. Ale, czy nie byla to potepiana idea „asymilacji” o ktorej tak duzo w literaturze narodowej ?
Stać nas na to, wszak fantazji ci u nas nie brak. Jest jeszcze agent Tomek, pani Gosiewska… !
Lex pisze:
2011-09-18 o godz. 11:41
Życzysz sobie – masz……
http://www.tvn24.pl/-2,1717522,0,1,kandydatka-lugowska-nie-chce-byc-aniolkiem-mowi-min-o-smolensku,wiadomosc.html
Walory dekoracyjne poza dyskusją- choć to kwestia gustu.
Czy na jakikolwiek temat ma WŁASNE zdanie? Nie będące kalką standardowych banałów PiS?
Jedno nagranie tekstu myśli Wodza, powielane wieloma głosami akolitów……
cirth pisze:
2011-09-18 o godz. 13:48
Wstanę i wzniosę toast za Twe słowa!!!
Problem w tym, że jesteś z tego refleksyjnego pokolenia.
Pokolenie bezrefleksyjne mierzy siły na zamiary, że nie matura lecz praktyka zrobi z ciebie polityka itd……..
W ostateczności, namaszczenie przez Wodza…..
Świadomość własnych ograniczeń to rzadkość w naszym społeczeństwie.
Świadomość odpowiedzialności za podjęte decyzje, również.
Dominuje myślenie życzeniowe, czy wiara w kreowaną przez własny umysł rzeczywistość.
Prezes nie potrzebuje w poselskich ławach ludzi z wiedzą i doświadczeniem. Potrzebuje osób(ek) we właściwych chwilach podnoszących ręce i wciskających właściwe guziki. I będzie im (oby nie!) z naszych podatków płacił jak ministrom. I kupował tym sposobem ich wdzięczność oraz posłuch.
Najgorsze w tym wszystkim, że co czwarty dorosły obywatel nie widzi w tym niczego zdrożnego i gotów jest za tym głosować
Całe stosy jakże podobnych zdjęć z panienkami, tylko nieco skąpiej ubranymi, wyciąga się zza wycieraczki samochodu po kilkugodzinnym parkowaniu na śródmiejskiej ulicy dowolnego miasta w Polsce…
„Młodzi i ładni”, „starzy i mądrzy” … to dosyć głupia dyskusja nt. jaki ma być kandydat na posła. Dla mnie, kibica płci męskiej, heteroseksualnego, doświadczonego, z wyższym wykształceniem i poważnymi zainteresowaniami, modelowy poseł powinien być piękną i mądrą kobietą w wieku 30-40 lat. Ha, ha, ha.
A na serio, to oczywiste, że JarKacz z bukiecikiem „paprotek” tylko potwierdził moje o nim mniemanie, że nie jest wybitnym politykiem, lecz kiepskim graczem, a nawet wręcz partaczem. Te „paprotki” z hasłem „chodźcie z nami” to wcale nie gąski – dobrze wiedzą czego chcą, jak personel agencji towarzyskich; tyle że w agencji można się odprężyć, a w PiSie? Do reszty zidiocieć.
Coraz bardziej podoba mi się Berlusconi….
Autentycznie!!!
Nie owija niczego w bawełnę, jest dziedzicem pełną gębą cywilizacji Rzymskiej!!
Ostatnio prawie ze skruchą przyznał:
http://wyborcza.pl/1,75248,10307379,Podsluchy_Berlusconiego__8_kobiet_jednej_nocy.html
Dał radę po siedemdziesiątce jedynie ośmiu……
Dulskim nie jest, raczej wyznawcą carpe diem
Sosob w jaki Jaroslaw Kaczynski stara sie zaprzegnac plec piekna do swojego wyborczego rydwanu, moze miec cos wspolnego z asketycznym stylem zycia Prezesa i wynikajaca stad nieznajomoscia plci odmiennej.
Przepraszam, ze zanudzam, ale nie potrafie sobie tego darowac i musze powrocic do wystapienia Ministra Rostowskiego przed Parlamentem Europejskim .
W polityce nie licza sie dobre intencje. W polityce nie chodzi tylko o to co sie mowi, ale takze gdzie, kiedy i jak. Kasandryczne wystapienie Rostowskiego przepowiadajace europejskie wojny i zapowiadajace zalatwianie wlasnym dzieciom green card do USA , bylo niegodne odpowiedzialnego europejskiego polityka, na ktorym ciazy moze i niewielka, ale takze czesc odpowiedzialnosc za los Europy i obywateli mieszkajacych miedzy Odra i Bugiem.
Jesli Rostkowski ma racje i za 10 lat dojdzie do europejskiej wojny, to byloby to tylko dowodem na to, ze obecna klasa polityczna Europy absolutnie nie stanela na wysokosci zadania.
Rostowski jest czescia tej klasy politycznej.
A nagie panie z plakatu Partii Kobiet? A naga klata Olejniczaka? A pani Mucha niczym Lara Croft? Przecież tak można bez końca! Zwykły zabieg i tyle. Jak mają kadry godne pokazania, to czemu nie? Tez oglądałem wywiad z panią Sylwią Ługowską i powiem, że nie trzymała poziom nijakości, jaki bije od WSZYSTKICH nawet tych starych i brzydkich polityków. Nie palnęła niczego i nie dała się wciągnąć w tematy śliskie. To chyba dobrze o niej świadczy, no nie? Jak zestawić jej wywiad z np. wypowiedziami ostatnimi Rostowskiego czy Sikorskiego to wypada lepiej i profesjonalniej, hehehe….
Poglądy panny Ługowskiej od PiS-owskich standardów wprawdzie nie odbiegają ale ogladając pannę Ługowską w TV można (przynajmniej ) wyłączyć fonię.
W przypadku np. p. Kempy nie pozostaje nic innego jak wyłączyć i fonię i wizję. Albo przełączyć kanał.
To też jest jakaś możliwość wyboru. 😉
PS. Czy wypowiedzi kandydatki Ługowskiej aż tak różnią się in minus od średniego poziomu wypowiedzi prezentowanych przez wielu posłów ( nie tylko z PiS) w kończącej się kadencji ?
Zaryzykuję twierdzenie, że panna Ługowska w średniej się mieści .
Z powodzeniem !
A czy ze swoim bagażem wiedzy i doświadczenia zostanie wybrana ?
To od nas zależy. Całe ryzyko tej kandydatury bez względu na wyborczy wynik będzie PiS-u udziałem i Prezesa Kaczyńskiego. I tych, którzy na nią zagłosują.
Ostatnia zdobycz prezesa, to wyszczekany Leppero – podobny plantator papryki, którego trąba powietrzna skierowała na właściwą drogę „jak żyć”.
I cóż za różnica na kogo bedą czy nie będą głosować wyborcy.Jedni bedą głosować na program partii, drudzy za namową jeszcze inni na Miss Czy Misterów. Wybory na Prezydenta (Kwaśniewskiego) pokazały jak ważny dla wyborcy jest widok zewnętrzny elekta
Ile ludzi bedzie głosować na kogokolwiek nawet z maską zorro byle nie głosować na Jarka i otoczenie. I naprawde obojetnie im kogo wystawi ta partia , ścisną zęby będą głosować bez przekonań na Gowina,Pawlaka bo nie jest w pisie.A niezdecydowani? może własnie by w transmisjach z sejmu oglądać miast skrzywionego Macierewicza oglądać świeższy towar rzuca sie na Młodą Gwardię. Kiedys tam startował Cugowski dostał sie z racji popularności zrobił coś w tym parlamencie oprócz popierania programu partii która reprezentował. Wiek nie ma znaczenia doświadczenie też. jestem pewien że do sejmu obojętnie z której parti dostałby sie Rubik- chyba nie po to by tam dyrygować- raczej grać w jednej drużynie
A to się Pan Redaktor obudził, tak jakby w Polsce w XXI w. w polityce liczyły się jakieś kompetencje. Co z tego, że ktoś ma w parlamencie coś ciekawego do powiedzenia i równie ciekawego oraz pożytecznego do zrobienia ? Oni są tam po to by wciskać guziczki zgodnie z wolą wodza partii, a jak nie to zaraz stają się niezrzeszonymi, bo kierownictwo zgodnie z rozkazem wodza partii posłusznie z klubu usunie. Rządzi wódz partii i koniec.
Nie ma nad czym deliberować. Będziemy mieć w parlamencie celebrytów, „paprotki” prezesa, nędznych karierowiczów, dla których siedzenie na poselskiej diecie jest jedynym sposobem na życie i równie niekompetentnych jak już wymienieni krzykaczy-etatowców do łażenia po różnych programach telewizyjnych, gdzie można obszczekiwać politycznego wroga ile wlezie. Nieważne jak się przy urnie skreśla, ważne kogo wódz partii wsadził na „jedynkę” na liście.
http://wybory.wp.pl/title,Zaklocili-przemowienie-Jaroslawa-Kaczynskiego-spuscili-sie-na-linach,wid,13799372,wiadomosc.html?ticaid=1d0c4
Zastanawiam sie czy to aby nie było reżyserowane. Oni spływają z wysokości jak anieli
Ochrona jednak mogłaby to uznać za forme zamachu. Trzeba mieć odwagę
Szkoda takich ładnych dziewczyn (szczególnie tej o ustach Angeliny Julie) do polskiej polityki. Stracą wiele uroku wbite w garsonki bredząc bzdury z sejmowej mównicy. Polska polityka niestety oszpeca.
No ale każdy ma wytyczoną swoją drogę – w Himalaje, w małżeństwo, do korporacji, biurokracji reżimu albo nawet parlamentu … . No ale szkoda tych intrygujących ust do ozdoby tak szpetnego otoczenia
Pozdrawiam
jestra pisze:
2011-09-18 o godz. 19:32
Świadczy to tylko o jakości ochrony i jej kwalifikacjach….
Szkoda pieniędzy na dyletantów. Ale to pieniądze Prezesa i fachowość jak wszystkie jego kadry.
@lewy:
u prezesa nie tylko porno, ale i duszno…
To przypomina obrazek z jakiegoś polskiego filmu z lat 60tych.
Piękna, zgrabna panna łapie autostop. Jakiś kierowca zatrzymuje się. Wtedy z krzaków wybiega cała zgraja by też się zabrać, bo panna była wystawiona na wabia.
@Wiesiek,
Naprawde Berlusconi ci imponuje? Przeciez on spotykal sie tylko, zeby pospiewac z tymi paniami jakos po wlosku „Szla dzieweczka do laseczka” w czym wyraznie przeszkadzal mu papiez. tak przynajmniej zrozumialem czytajac tekst , ktory mi udostepniles.
Znowu zachwycil mnie Ryszard Carnecki, ktory opierniczyl pania profesor, ze zachowuje sie niegodnie, bo porownuje aniolki Kaczynskiego do paprotek, tym samym podwazajac godnosc kobiet. Poza tym pochwalil sie, ze on jest od 28 roku zycia a to w jednym parlamencie, a to w drugim. Ten obiezyswiat byl wszedzie, jadl z reki niejednego prezesa, wiec teraz ma prawo szczekac na pania profesor.
Moj Boze, ten czlowiek jest niesamowity
Pardon,pomylka w ostatnim wpisie. Powinno byc: „Moj Boze, ten pies jest niesamowity”
Prezes wstrzelił się w postulat Kongresu Kobiet, żeby głosować na kobiety, no to je promuje.
Wymiana pokoleniowa jest potrzebna wbrew pozorom, bo starszacy w tym sejmowym przedszkolu myślą tylko o emeryturach, emerytach, chlebie i wodzie w kranie. Chcieliby naród zostawić o chlebie i wodzie. Ale to musiałaby być wymiana na wyższych stanowiskach, bo w sejmie decydują 4-5 osób szefowie partii, reszta posłów nie ma znaczenia większego. Napieralski też myśli wyłącznie o emerytach. Młody osobnik może jest i głupi, ale ma dłuższą perspektywę życiową.
Ja bym chciał zwrócić uwagę na coś innego. Jak na razie wszystkie partie, poza Palikotem, obiecują rozdawnictwo pieniędzy. Głosować należy moim zdaniem na tych, co najmniej obiecują, czyli w tej chwili wychodzi mi Palikot.
Tylko pytanie: gdzie te wszystkie zawiedzione pięknotki potem pójdą?
Będą brały udział w następnym show jak mam talent, czy taniec z gwiazdami
A tak serio: bardzo słuszne uwagi, człowiek 20 letmi na pewno nie jest jeszcze w pełni politycznie ukształtowany, powinny powstawać może szkoły politologiczne dla młodzieży, gdzie będzie próbowała ta młodzież szlifować
wiedzę, potem jakiś staż w partii zaliczą i dopiero w wieku około 30 lat będą mogły brać udział w prawdziwej polityce.
Nie piękna buzia jest wyrazem możliwości i pewnie te panny są inteligentne, nie zaprzeczam, ale wiedzę i rozeznanie jeszcze mają bardzo znikome.
Najlepszy dowód, że ślepi wierzą w słowa bez pokrycia.
PA2155 pisze:
2011-09-18 o godz. 14:50
Drogi panie P…. ja nie kwestionuje istnienia szlachty zydowskiej ,ani
w Polsce ani w innych krajach europejskich /nie wylaczajac Rosji/,
chodzi mi tylko w tej dyskucji z redaktorem iz nie byl to wewnetrzny
podzial klasowy Samych Zydow ,tylko narzucony z zewnatrz..
A z tymi „strojami” szlacheckimi to waspan tak sobie po polsku warcholi?
i kto tu jest kobieta ?…
Salute
ps.
Prosze przestac moja osobe neofilowac ,czy nawracac na „dobra”
droge ?..
A pro’po mlodych i pieknych ,wlasnie do parlamentu berlinskiego weszla
grupa mlodych ludzi Piratow /dostali 14 mandatow poselskich /
/to wszystko 20-25 letni studenci / Ale jedno trzeba koniecznie dodac ,
od roku w mniejszych lub wiekszych grupach stali na kazdym ,
ale to kazdym rogu ulicy !!!
Nie tylko mlodosc poplaca ,ale rowniez praca !
Salute
Lewy Polak 8.09
Panu Ryszardowi Czarneckiemu poswiecilem az dwa wpisy:
http://www.tvn24.pl/-1,1690890,0,1,goryl–a-chodzi-jak-czlowiek,wiadomosc.html
A przedtem:
„Wdziecznego rozmowce znalazla sobie pani Moniczka. Wygadany, elokwentny, inteligencja wrodzona bije w oczy ! Duzo wie i chetnie rozwija kazdy temat. Trzyma kontakt wzrokowy z interlokutorem i wtraca wlasne poglady. I chodzi prosciutko, w czerwonym sweterku !
http://www.tvn24.pl/-1,1690890,0,1,goryl–a-chodzi-jak-czlowiek,wiadomosc.html
Ozdoba polskiego parlamentu i europejskich salonow. W Brukseli wszystkie eurodeputowane cisna sie tlumem, zeby go poskrobac za uszkiem. Nie karmic Rysia !
http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Ryszard-Czarnecki
Szeroki usmiech przypomina Madame Kempe. Tez walecznie przelamuje wrodzony szczekoscisk. A artykulacja i erudycja – prosto z metropolii, moze nawet z Brukseli. I chetnie cytuje Madame Kempe, swoj wzor niedoscigniony. Zeby nie bylo watpliwosci, podkresla, ze wlasnie mowi do „Pani redaktor”, co drugie slowo. Inaczej ktos by pomyslal, ze rozmawia z gorylem…. Podobnie, jak Madame Kempa, taktownie pozwala mowic pani Moniczce:
http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Beata-Kempa5
Gdybysmy pamietali o panu posle Blaszczaku, mielibysmy zgrany chorek Proprezio.
Wyzyny intelektualne tego tercetu oniesmielaja i dalej komentowac nie bede. Ponadto zastraszony jestem obietnica Prezia, ze winny sprawdzic to „odpowiednie sluzby specjalne”.
P.S. A tytulik mi sie skocil.
Z prawdziwym wzruszeniem znalazlem Twoj wpis o panu Rysiu. Zawsze raduje, kiedy czlowiek nie jest sam.
Pozdrawiam z haslem: „Nie glaskac Rysia !”
wiesiek59 pisze:
2011-09-18 o godz. 22:57
I stad wzieło się moje podejrzenie o reżyserie. Bo trzeba mieć odwage by zaryzykować coś takiego. Inaczej mówiąc wiedzieli ze nic im nie grozi.
A spektakularne to jest . Nawet nie trzeba mówić o zagrożeniach jakie czyhaja ze strony konkurencji. Bo tak naprawde panie tego kto nam zagwarantuje ze to nie byli ludzie platformy jak ten taksówkarz w Łodzi.Prezes ufny w ludzi idzie do nich z sercem na dłoni a tu Brutusy dookoła tylko. Kto wie co roi sie spindoktorom( spin to kręt przecież)
Wojna Rsotowskiego to mojem zdaniem szczyt populizmu. Żadnej wojny nie ma nie było i nie będzie, czy Rostowski zostanie w Polsce czy wyjedzie do Ameryki (niech jedzie). Ratowanie Euro to ratowanie prywatnych banków francuskich głównie, które zakupiły trefne obligacje. Euro jest niszczone przez ten ratunek za pomocą dodruku pustego pieniądza. Silna waluta to taka, która przetrwa upadek rządu. Rząd to taki sam podmiot jak każdy inny.
http://www.polityka.pl/rynek/1519170,1,terapia-gorsza-niz-kryzys.read
Splajtowane rządu powinny ogłosić upadłość i negocjować swoje zadłużenie. Nie potrzeba tu żadnego wychodzenia ze strefy Euro. Euro to pieniądz, a nie państwo.
Wojna Rostowskiego jest populizmem bardzo podobnym do uprawianego przez antyliberalnych dziennikarzy cieszących się z zamieszek i rozruchów w różnych krajach, że to rzekomo upada neoliberalizm i teraz wszystko będzie państwowe (np Żakowski). Ani nie będzie państwowe, ani zamieszki nic nie spowodują.
@PA2155 pisze:
2011-09-18 o godz. 14:50
***PS Szlachta zydowska:
W XVII wieku kwitl proceder, zgodnie z ktorym, zubozala szlachta herbowa sprzedawala (albo, jezeli ktos woli, adoptowala) niektorym nowobogackim prawo do uzywania herbu. Uszlachcano rowniez neofitow zydowskich, glownie w XVIII w. ***
Nadawanie szlachectwa Żydom za zasługi dla tronu występowało też i później, na pewno do pierwszej wojny światowej. Znany jest przypadek austriackiego bankiera żydowskiego o nazwisku Pollak, który za zasługi dla Franciszka Józefa otrzymał tytuł barona „von Parnegg”. Miał bardo ciekawą żonę, wypisz, wymaluj, taką miłą idiotkę jak kiedyś żona naszego rektora, późniejszego dyrektora Muzeum Żydowskiego w Warszawie. Popełniała niezliczoną ilość gaf w swym nowym życiu jako baronowa. Te gafy jako anegdoty zebrały jej dzieci i znajdują się w antologii humory żydowskiego Dr Salci Landman – polecam!
Jedna perełka:
„Baronowa” przechadza się z przyjaciółką po Amsterdamie i zachwyca się pewnymi klejnotami. Przyjaciółka mówi jej, żeby sobie coś ładnego kupiła. Baronowa na to: „Wprawdzie maż dał mi „plein pisuar”, ale to jednak przekracza mój „bidet”!
Kartka z podróży pisze:
2011-09-18 o godz. 19:51
„Szkoda takich ładnych dziewczyn (szczególnie tej o ustach Angeliny Julie) do polskiej polityki. Stracą wiele uroku wbite w garsonki bredząc bzdury z sejmowej mównicy. Polska polityka niestety oszpeca.”
Ta już straciła. Jak tylko otworzyła te swoje usta w TVN24 (chyba o tym wywiadzie wspomina pan Szostkiewicz) – zwykły posmoleński świr z niej.
Duza prosba Panowie ,dobierajcie sobie kobiety nie do krawatu ,ale
jednak do intelektu !
Salute
Pan Redaktor pisze,
„Co do Levara, to dzik, jaki jest każdy widzi”
Szanowny panie Redaktorze,
mysle ,ze chyba lepiej jako dzik przemirzac swobodnie lesne przestrzenie,
niz jako swinia dusic sie w chlewie czekajac na rzeznika.
@Kleofas
Ambam zyskał w ten sposób przewagę nad swoimi kolegami. – Jest w stanie szybciej wypatrzyć jedzenie podawane na wybiegu .
Wypisz wymaluj nasz Rysiek Czarnecki, toz on zawsze pierwszy do michy, a te ksywe”Ambam” otrzymal jeszcze w dzungli czy dopiero w zoo?
LP
Ojej ile w tym Levarze godnosci, woli przemierzac knieje niz taplac sie w chlewie. Rozumiemy was, Levarze, i popieramy
?Skończę anegdotą osobistą. Na lotnisku spotkałem się z kolegą, który ze mną współpracował w czasach transformacji, a dziś jest prezesem wielkiego banku polskiego. Powiedział mi: ?Wiesz po takich wstrząsach, gospodarczo-politycznych, rzadko się zdarza, żeby po 10 latach nie było także katastrofy wojennej. Poważnie się zastanawiam nad tym, żeby dla dzieci uzyskać zieloną karę w stanach?. Myślę, że do tego dopuścić nie możemy.?
To cytat z Rostowskiego.
GDZIE TU MÓWIŁ O SWOIM zapotrzebowaniu na zieloną kartę?
Panie Mazur, proszę czytać ze zrozumieniem……
Ps,
Na kompetencje pani Muchy, Piekarskiej, Jarugi i wielu innych, pomimo ich niewątpliwej urody nikt nie narzeka.
Śliczna Sylwia też się wyrobi……..o ile pozwolą jej mówić własnym głosem…
Adam Szostkiewicz
Powtórzył Pan swoją opinie o aniołkach w „Loży Prasowej”, w TVN24.
I dobrze!
Trzeba tak mówić w audycjach o dużej oglądalności bez nikakich!
Niedługo PIS wystawi do senatu polską Ciciolinę, albo na premiera w gabinecie cieni powoła ks. Rydzyka.
Ciekawi mnie los polityczny J. Palikota. Mnie zniesmaczyła ta książka, pełna intymności z rozmów z dawnymi przyjaciółmi i pełnych jadu opinii. Myślę jednak, że przy wyrównanych sondażach (jeśli w ogóle), krytyczni zwolennicy PO, ci skłonni pogrozić Platformie Palikotem, będą bali się ryzykować i zagłosują jednak na PO.
Pozdrowienia
W Maanamie się paliło?
– Oczywiście. Kora może ci zaraz potwierdzić, że bardzo dużo tekstów napisała po marihuanie. Na pewno „Paradę słoni”. Marihuana potrafiła ją skupić na słowie, na pracy, pozwalała się odciąć od innych bodźców.
Więcej… http://wyborcza.pl/1,75480,10296812,Kamil_Sipowicz__Bierzcie_i_palcie_wszyscy.html?as=3&startsz=x#ixzz1YPXwp1PU
Strasznie niepoprawne politycznie.
Ale w stwierdzeniu że wojny wywołują społeczeństwa alkoholowe a nie cannabisowe coś jest….
Polonia-Sawa pisze:
2011-09-19 o godz. 12:29
„Duza prosba Panowie ,dobierajcie sobie kobiety nie do krawatu ,ale
jednak do intelektu !”
—————————
POLONIO-SAWO,
w ostatecznym rozrachunku, to kobiety nas dobierają. Oczywiście…oczywiście… nasze intelekty są dla nich bardzo ważne, ale chyba niemniej pieczołowicie, dbają o dobieranie nas podług krawatów…
Sebastian
Bardziej interesujący jest Pan Papryka – nie żebym miał jakieś odchyły ale jednak politycznie jest ciekawszy 😀
http://nocri.blox.pl/2011/09/Pan-Papryka-prezesem-PiS.html
Jak będą młode i ładne to chociaż na coś przyjemnego można będzie popatrzeć, (po wyłączeniu głosu co polecam od dawna)
jak do tej pory to w rządzie, Sejmie, Senacie czy Samorządach mamy w większości, starych i brzydkich i bajzel na kółkach w każdej dziedzinie. I co który/która otworzy gębę to zal d… ściska tak głupio gadają.
dobrych kilkadziesiat lat temu , rosja napadla na polske , tygonik polityka sie nawet nie zajakna ot wazniejsze sa inne sprawy
Kilka cytatów Aniołka Żurawia:
„Plaga zdeterminowanych kobiet rozszerza się na wszelkie znane światu zawody. Można je spotkać w urzędach, barach, na stacjach benzynowych, wojsku, policji, na uniwersytetach, rajdach samochodowych, w sądach, przychodniach.. etc. Wszędzie też gdzie się pojawiają ? niszczą. Skandaliczne stwierdzenie? Skądże! Gdy nie zajmują się nauką czy szeroko pojętą kulturą ? niszczą siebie (swoją kobiecość); gdy zaś zajmują się (zawodowo) nauką czy kulturą ? zaniżają ich poziom, przez co niszczą ludzkiego ducha. (…) Miejscem kobiety jest dom. Dobra literatura, poezja (pisana przez mężczyznę), ukochane dziecko. Tam może się rozwijać, tam realizować i stamtąd zmieniać świat.”
Całość tutaj:
prawica.net/node/10097
Pomóżmy Aniołkowi zachować jej kobiecość :). Niech zostanie w domu i nie niszczy nam polityki :).
Na ile intelekt Aniołka pasuje do jej partii – pozostawiam osądowi czytelników :)).
Polonia-Sawa 12.29
Madrosc z Ciebie przemawia, alisci – Rabin wciskal pewnemu Izraelicie, ze jesc swinine to to samo co uwiesc zone przyjaciela. Ow ze delikwent zaprotestowal: Probowalem jedno i drugie – szalona roznica !
Ja tez. Nie namowisz mnie na wielkie umysly, jak chocby ten:
http://www.tvn24.pl/12690,1717522,0,1,kandydatka-lugowska-nie-chce-byc-aniolkiem-mowi-min-o-smolensku,wiadomosc.html
Co krawat to krawat, a intelekt ? A cholera go wie…..
P.S. W handlu detalicznym, przed laty, krawat mianowano: „zwis meski przedni”. Go figure… Moze intelekt ?
Stasieku
Wbrew temu co piszesz nie ma strachu. Palikot do parlamentu! Minimum dziesięć procent poparcia. Co ma być to będzie!
Pozdrawiam
Powody, dla ktorych mam zamiar glosowac na Palikota:
1) Jest finansowo niezalezny
2)Dlatego dokonal rzeczy nieslychanej: zrezygnowal z mandatu poselskiego(wyobrazmy sobie, ze czynu takiego dokonal by Rysiek Czarnecki
3) Chce w przyszlym parlamencie wspolpracowac z PO
4) Jego niekonwencjonalne metody wcale mnie nie draznia, a sa skuteczne
5) Popieram jego bezpardonowa walke z Kaczynskim, ktora wcale w przeciwienstwie do tego, co wyprawiaja Kaczor, Hofman,Blaszczak, Brudzinski ruska trumna, nie jest brutalna, tylko wyraza najoczywistsza prawde.
6) Podziwiam jego determinacje i odwage, kiedy nie bal sie wejsc do gniazda zmij ? taka byla jego proba dostania sie do tzw. komisji Macierewicza.
7) Nienawisc, jaka zywia do niego pisowcy, to dostateczny dowod na to, ze nie owijajac w bawelne mowi im prawde, ktorej ci nie moga zniesc np. o odpowiedzialnosci braci za katastrofe smolenska.
8)Jestem zwolennikiem Platformy, ale mysle, ze Platforma da sobie rade i tak wygra bez mojego glosu, a jesli partia Palikota wejdzie do Sejmu, to bedzie to najlepszy sojusznik Platformy, bicz bozy na Platforme, ktora moze wreszcie otrzasnie sie z tego strachu wobec
urwalo : otrzasnie sie z tego strachu wobec kleru
A pan p.Kleofas jak zwykle swintuszy ?…
/ dobrze ze nie po dzikowsku ,bo musialby jejmosc „spacerowac” z p.Levarem /w jakis studenckim wierszyku bylo…zwis meski ,obraz kleski…
dalej nie pamietam .
I… slowo nie stalo sie cialem.
Salute
@ Stefan
Osobiście życzę PiS-owi wynik\u poniżej 20 %, a tym samym sobie i współobywatelom uwolnienia się od perspektywy powrotu IV RP.
Z tych samy powodów ja życzę PiS-owi wyniku poniżej 20… promili!
W Libii może się rozpętać ?wojna wszystkich przeciw wszystkim?. Dowódcy polowi nie słuchają Narodowej Rady Tymczasowej. Rosną w siłę islamscy ekstremiści. Trwa polowanie na czarnoskórych Afrykanów. Mocarstwa zaś kłócą się zawzięcie o podział libijskiej ropy.
http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/libia-przed-koszmarem
Taki spory koszmar się wyłania na Bliskim Wschodzie…..
Wydaje mi się, że jest w Sejmie miejsce dla młodych posłów – w końcu ma Sejm być reprezentatywny, dobrze więc, by nie był agorą li tylko sędziwych mędrców, ale również młodszych osób, które znają sposób myślenia, idiom i potrzeby własnego pokolenia, a ich wiedza jest naturalna. Oczywiście takiego greenhorna łatwo wykorzystać, wystawić na strzał – Kaczyński w ten sposób posługiwał się Mularczykiem i Kamińskim, bo młodzi nie dyskutują z szefem. Ale przecież taki sam mechanizm posłuszeństwa narzucił Lepper swojej niemłodej już trzódce.
A TU PRAWDZIWY PIS-OWSKI TOP MODEL:
http://wyborcza.pl/wybory2011/51,115569,10319014.html?i=0
ps.
Ah , panie Sebastiani ma pan racje ,….to jest mozliwe.
W pewnym dowcipie z broda po wycieczce zakladowej, zreszta bardzo udanej, jak mozna bylo potem przeczytac w sprawozdaniu „uczestnicy masowo rzygali przez okna….tylko Pan Magister wymiotowal”.
I nawiazujac do jego wypowiedzi bardzo zaluje, ze LEWY POLAK NIE JEST MAGISTREM………..
Pan redaktor Pisze:
„Pytanie jest jedno: czy tak młode osoby partie powinny wpisywać na listy wyborcze?”
Szanowny panie Redaktorze,
odpowiedzi na to pytanie udziela Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej,
ktora okresla, jakim wieku obywatele uzykuja bierne prawo wyborcze.
Dla kandydatow na poslow do Sejmu RP granica wieku wynosi 21 lat.
Sugeruje Pan, ze ktoras z kandydatek PiS nie spelnia tego kryterium,
czy tez usiluje pan podwazac konstytucyjne zasady obowiazujace w RP?
Levar pisze: 2011-09-20 o godz. 14:43
świetnie odpowiedziałeś na manipulacje
Polonia-Sawa pisze:
2011-09-20 o godz. 11:54
—————————–
POLONIO-SAWO,
wszystko przez ten wspaniały testosteron, który w kontekście… doboru krawata, sprowadza nas-chłopaków do poziomu pod zero-jedynkowego, czyli wyłącznie do jednego…
Pozdrawiam,Sebastian
Adam 2222 pisze:
2011-09-20 o godz. 17:47
Levar pisze: 2011-09-20 o godz. 14:43
świetnie odpowiedziałeś na manipulacje
Oczywiście a jakże!!! konstytucja zapewnia obligatoryjnie owo prawo
Rodacy jak jeden mąż(a nawet żona) startujcie. Każdy z was może być wybrany
Ciekaw jestem startu naszych wybitnych byłych sportowców Tomaszewskiego i Kozakiewicza? Jeden zaślepiony nienawiścią do całego świata a drugi jest „zakamuflowanym polskim Niemcem”. Oj będzie się działo jak nie daj Boże wejdą do Sejmu!